LDB Customer Loyalty

Her Majesty the Customer

There are customers who keep coming back for more. And there are those who try you once, then never again. Want to find out why? Want to know how customer loyalty and customer satisfaction are looking at your business?
Ask us. We use analyses and surveys to find out where the problems lie, and identify ways you can improve customer satisfaction. We look at customer loyalty and retention and collect customer feedback on your service quality. Then we link the resulting insights to solutions that turn customers into regulars, give people the right reasons to stay and win back defectors with compelling arguments.
In short, we deliver knowledge and solutions for your customer management to make sure Her Majesty the Customer stays loyal to your company.

Solutions for greater customer proximity:

LDB
TelefonReport

Let your customers have their say

LDB
StarRating

Reviews and evaluations of customers

LDB
Like’n’Tell

Referral marketing via social media

LDB
TelefonZentrale

Never miss a call

LDB
LoyaltyCheck

Find and care for Valuable Customers

LDB
Service2Sales

Generate sales from your service events!

LDB
CXBox

More knowledge , more sales

LDB
MysteryCall

Putting customer phone calls to the test

Wir verwenden ein technisch notwendiges Cookie, um Betrieb und Funktion unserer Website sicherzustellen. Unser Cookie wird mit Beendigung der Sitzung gelöscht. Weitere Informationen dazu finden Sie in unserer Datenschutzerklärung. Wir verwenden außerdem Google Analytics Cookies, sofern Sie dies unter dem Sucheingabefeld erlauben, um unser Angebot laufend zu verbessern und den Bedürfnissen unserer Kunden anzupassen. Dies gilt ebenfalls für unsere implementierten YouTube-Videos. Wenn Sie unsere Website weiterhin verwenden, sind Sie damit einverstanden und bestätigen uns, dass Sie das 16. Lebensjahr vollendet haben. Sie können die Einstellungen zur Nutzung von Cookies in Ihrem Browser jederzeit ändern.