Bundling of competencies in Arcueil

2014-05-08 /

New company location for market research in France
In the middle of 2012 the Berlin-based LDB Gruppe took over the French market research institute MICA Research based in Alfortville and at the same time started a business in Levallois-Perret. Now, both company moved to one location  in Arcueil near Paris.
“We have now bundled all resources at one central company location. All market research and integrated customer management solutions are now joined together and centrally managed to offer the best services to our clients.“, underlined Catherine Francès, Managing Director LDB Mica Research GmbH. She is pleased about the smooth move to the new premises. All technical and spatial conditions were created in this LDB Löffler GmbH and LDB Mica Research GmbH hub for a further expansion of the business activities „For us this new European location is an important and perfect platform by which we can accompany the internationalization of our clients in their own interest”, stressed LDB’s Managing Director Karsten Noss.

Back to the list

Wir verwenden ein technisch notwendiges Cookie, um Betrieb und Funktion unserer Website sicherzustellen. Unser Cookie wird mit Beendigung der Sitzung gelöscht. Weitere Informationen dazu finden Sie in unserer Datenschutzerklärung. Wir verwenden außerdem Google Analytics Cookies, sofern Sie dies unter dem Sucheingabefeld erlauben, um unser Angebot laufend zu verbessern und den Bedürfnissen unserer Kunden anzupassen. Dies gilt ebenfalls für unsere implementierten YouTube-Videos. Wenn Sie unsere Website weiterhin verwenden, sind Sie damit einverstanden und bestätigen uns, dass Sie das 16. Lebensjahr vollendet haben. Sie können die Einstellungen zur Nutzung von Cookies in Ihrem Browser jederzeit ändern.