LDB Customer Loyalty

LDB TelefonReport

Let your customers have their say

Get to the heart of your customers' opinions and attitudes towards your company, products and services with telephone surveys.

Let your customers tell you what's on their minds, and gain a fact-based picture of customer satisfaction levels as a basis for continual improvement.

Test the quality of your complaint management through customer telephone surveys, and get targeted feedback for optimization purposes.

Your benefit: Discover quickly how customers perceive your company – in their own words. You can hear and read their responses right away on the online portal, which is accessible only to you.

Wir verwenden ein technisch notwendiges Cookie, um Betrieb und Funktion unserer Website sicherzustellen. Unser Cookie wird mit Beendigung der Sitzung gelöscht. Weitere Informationen dazu finden Sie in unserer Datenschutzerklärung. Wir verwenden außerdem Google Analytics Cookies, sofern Sie dies unter dem Sucheingabefeld erlauben, um unser Angebot laufend zu verbessern und den Bedürfnissen unserer Kunden anzupassen. Dies gilt ebenfalls für unsere implementierten YouTube-Videos. Wenn Sie unsere Website weiterhin verwenden, sind Sie damit einverstanden und bestätigen uns, dass Sie das 16. Lebensjahr vollendet haben. Sie können die Einstellungen zur Nutzung von Cookies in Ihrem Browser jederzeit ändern.